úterý 5. listopadu 2013

64 metrů ve Varšavě

Panelový byt pro ty, co se nebojí. Architektonické studio Medusa z polské Bytomi vytvořilo před šesti lety alternativní panelákový interiér.


Nahatý panel, rozvody na stěnách, dvě lampy Tolomea v ložnici, továrenský lustr a židle v kuchyni, plechové skříňky v obýváku, velké vázy a lucerny na zemi, stropní svítidla v šatně jak z dílny od automechanika, posunutý celoprosklený sprchovací kout...
No, tohle není meruňkový mor!    









6 komentářů:

  1. To mě nadchlo! Tam bych uměla žít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to ano, to mě mělo napadnout, že to asi bude Váš šálek kávy :)!

      Vymazat
  2. ....tak to já bych zas neuměla. Je to hezká realizace se spoustou zajímavých prvků, ale některé ty "surové" detaily bych musela zapravit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že ty vyrvaný futra jsou lehce Luník9 style :)))

      Vymazat
  3. Kdyz jsem se podilela na jedne rekonstrukci v panelaku, tak jeji majitel byl tak moc osviceny a i remeslne sikovny a rozpocet napjaty, ze jsem tajne doufala, ze nam model "holy panel" vyjde taky. Bohuzel mi to neproslo. Tohle bych si jednou moc prala udelat. Treba malou panelakovou garsonku pro Lucii, kdyz potrebuje byt sama a psat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To snad ani není možné! Vy mě vždycky totálně dostanete tím, jaká jste renesanční osobnost :)! Opravdu obdiv a doufám, že se Vám tohle přání splní, co Vy na to, Lucie :)? Určitě jste nadšením bez sebe, jak jsme Vám to naplánovaly :))

      Jinak na mě osobně je to už až moc nahatý. Líbí se mi to decentněji, třeba jako tady v té koupelně: http://panelstory.blogspot.cz/2013/04/zpatky-ke-korenum.html a to i do budoucna plánuju realizovat :)

      Vymazat